Reklamacije, povrati i prigovori

Tvrtka INSS SOLUTIONS d.o.o. u potpunosti poštuje zakone propisane u Republici Hrvatskoj te se pri poslovanju pridržava istih.


POVRATI PROIZVODA

INSS SOLUTIONS d.o.o. uvažava povrat proizvoda kupljenog na neviđeno putem INSS Internet trgovine. Ukoliko iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, potrebno je učiniti sljedeće korake:
- najkasnije 14. dan od primitka proizvoda kontaktirati nas putem e-maila inss@inss.hr   navodeći pritom broj računa ili broj narudžbe
- ukoliko Potrošač iskoristi svoje zakonsko pravo na jednostrani raskid ugovora,  iz Članka 72. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač je dužan snositi troškove povrata robe trgovcu. 
- proizvod koji se vraća treba biti zapakiran u originalnoj i dodatnoj vanjskoj ambalaži kako bi se vratio bez oštećenja koja mogu nastati prilikom transporta
- nakon pregleda proizvoda (da li je vraćeno sve što je naručeno, da li je proizvod oštećen, te da li je vraćen ispravan ako je bio korišten) pristupit će se povratu uplaćenog iznosa na isti način na koji je izvršena kupovina.
- povrat novca izvršit će se u roku 2 - 3 radna dana od primitka proizvoda, a najkasnije 14. dan od primitka proizvoda osim u slučaju da se radi o kartičnoj transakciji koju stornira i vraća banka na čiji rok ne možemo utjecati.

REKLAMACIJE PROIZVODA
Odgovornost za materijalne nedostake propisana je Zakonom o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 78/15, 29/18), a tvrtka INSS SOLUTIONS d.o.o.  u potpunosti ih se pridržava.
Ukoliko primjetite kvar ili materijalni nedostatak na proizvodu za vrijeme trajanja jamstva, kontaktirajte nas putem e-maila inss@inss.hr  

- prilikom prijave reklamacije molimo Vas da pripremite broj računa i/ili serijski broj proizvoda kako bi se mogao otvoriti servisni radni nalog. 
- za većinu uređaja osiguran je servis na lokaciji korisnika (bijela tehnika i slično)
- za prikupljanje proizvoda jkiojhuiproizvoda koristimo dostavnu službu Overseas Express, a pošiljke se preuzimaju uglavnom u roku od 24 - 48 sati od prijave.
- proizvod je potrebno zapakirati na način da osim prijavljenog ne bi nastao i neki drugi kvar kojega radi oštećenja uzrokovanog mehaničkim putem koji nećemo moći priznati pod jamstvene uvjete koje je propisao proizvođač, a koji se nalaze popisani na Jamstvenom listu isporučenom uz proizvod.

- po završetku dijagnostike kontaktirat ćemo Vas i informirati da li je:
    - proizvod uspješno popravljen u jamstvenom roku,
    - proizvod će biti zamjenjen drugim radi nemogućnosti popravka,
    - proizvod nije moguće popraviti pa nudimo zamjenu za drugi,
    - proizvod nije moguće popraviti i ne postoji drugi za zamjenu te se uplaćena sredstva vraćaju u cijelosti.

Nakon Vašeg usmenog ili pismenog očitovanja, postupit će se prema jednoj od četiri gore navedene opcije, poštujući pritom zakone Republike Hrvatske. 

REKLAMACIJE DOSTAVNOJ SLUŽBI
U slučaju da je pošiljka vidno oštećena, možete primitak iste odbiti te će Vam se u najkraćem mogućem roku poslati nova.
U slučaju da ste preuzeli oštećenu pošiljku, odnosno ukoliko ste tek nakon otvaranja ustanovili kako je vanjsko oštećenje utjecalo na ispravnost proizvoda, isto je potrebno fotografirati i sačuvati ambalažu te nas bez odgode kontaktirati putem inss@inss.hr kako bi INSS internet  trgovina poduzela odgovarajuće korake vezane uz reklamaciju dostavnoj službi.

RIJEŠAVANJE SPOROVA
Platforma Europske komisije za rješavanje sporova preko interneta omogućava rješavanje sporova vezanih uz kupnju, kako u tuzemstvu tako i u inozemstvu.
Trgovac trenutno ne sudjeluje predmetnim postupcima za online rješavanje potrošačkih sporova.

PRIGOVORI
Prigovor na uslugu ili primljeni proizvod možete uputiti na jedan od načina:
a) e-mailom na adresu inss@inss.hr
b) poštom na adresu INSS SOLUTIONS d.o.o., Slavonska avenija 26/9, 10000 Zagreb

Bez odgode ćemo potvrditi primitak prigovora, a u roku od 14 dana poslati i službeno očitovanje istim kanalom komunikacije.
Molimo da se prilikom pisanja Prigovora referirate na broj narudžbe, računa ili naslova e-maila.