Dostavu vršimo putem dostavnih službi koje će najbrže dostaviti paket ili paletu na kućnu adresu.
Ovisno o vremenskim uvjetima, stanju u prometu ili dostavi na otoke rok isporuke može biti i dulji.
CJENIK DOSTAVE
Za sve narudžbe odrađene putem INSS.hr Internet trgovine dostava je besplatna do kućne adrese, odnosno do prve prepreke.
UNOŠENJE proizvoda u stambeni prostor nije uračunato u cijenu, no uz naplatu usluga je omogućena samo za poštanski broj 100** prema niže prikazanoj tarifi:
- usluga unošenja uređaja u stambeni prostor naplaćuje se 50,00EUR s PDV za ukupan zbroj mase paketa do 100kg
- usluga unošenja uređaja u stambeni prostor naplaćuje se 100,00EUR s PDV za ukupan zbroj mase paketa iznad 100kg
- usluga unošenja uređaja u stambeni prostor naplaćuje se 200,00EUR s PDV za ukupan zbroj mase paketa iznad 200kg
- uslugu unošenja nije moguće platiti na licu mjesta gotovinom.
- stare uređaje ne iznosimo iz stambenog prostora, osim ako to unaprijed nije dogovoreno i plaćeno.
Kupac može dostavu organizirati i u vlastitom aranžmanu putem bilo koje dostavne službe, pri čemu mora pripremiti sljedeće podatke:
- ime i prezime
- adresa za dostavu
- kontakt broj telefona (v. Izjava o privatnosti - GDPR)
- veličina i masa paketa (podatak o istima može se dobiti kod nas).
OSOBNO PREUZIMANJE
Nakon obavijesti emailom i/ili telefonom, naručene proizvode moguće je preuzeti u sjedištu naše tvrtke, Slavonska avenija 26/9, 10000 Zagreb.
Parking je osiguran, a prilaz je omogućen i najvećim dostavnim vozilma
PRAĆENJE POŠILJKE
Svaka pošilka ima svoj broj te se po tom broju (tracking number) može pratiti i njezina lokacija.
Ukoliko dostava kasni, kupac se može informirati kod nas o broju pošiljke te tako saznati gdje se ona trenutno nalazi.
DOLAZAK POŠILJKE
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenim transportom ne oštete.
- kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke pregledati pakiranje,
- ukoliko pakiranje ima vidljivih oštećenja ili je pošiljka otvarana, kupcu se preporučuje da odbije primitak iste jer proizvod može biti oštećen,
- odbijanjem primitka, dostavna služba pošiljku vraća INSS SOLUTIONS d.o.o. uz napomenu da ista sadrži nedostatak
- više o postupku reklamacija na: Reklamacije, povrati i prigovori.
PREUZIMANJE POŠILJKE
Kupac je obvezan prilikom preuzimanja pošiljke, dostavnoj službi potpisati otpremnicu ili dostavnicu, koja istoj služi kao potvrda o preuzimanju; ukoliko je pošiljka oštećena, dostavnoj službi kupac daje izjavu o nepreuzimanju odnosno vraćanju pošiljke.